Thursday 16 November 2017

34 ema trading system


Test Systemu Handlowego 34 EMA Crossover System. Posted 5 lat temu 10 35 PM 6 Marzec 2017 9 Komentarzy. Pozdrowienia Ziemie I, Robopip, pojawiły się z mojej strąki, aby wprowadzić następny system handlu mechanicznego, który będę testował. zaszczyt przystąpienia do naszych najlepszych systemów nagrodzenia Hall of Fame 34 EMA Crossover System przyciąga także moje zainteresowanie ze względu na swoją prostotę Wykorzystuje 5 EMA i 34 EMA w codziennej ramce czasowej w celu określenia tendencji średniookresowych i tego samego zestawu średnie ruchy wykładnicze na wykresie 1-godzinnym w celu określenia punktów wejścia. System może również zawierać RSI Stochastic i MACD do potwierdzenia, ale ponieważ precyzyjne wykorzystanie tych wskaźników nie zostało dokładnie określone, zdecydowałem się pozostawić to podczas zmechanizowania systemu wyniki badań backtesting. Jednak dalsze ado, oto pozostałe me zmechanizowane parametry testów wstecznych dla paulaelli s 34 EMA Crossover System. Time ramki Wykres dzienny dla kierunku, wykres 1-godzinny dla wejścia d punkty wyjścia dla ryzyka 1.Zauważmy, że sygnały kupuj tylko wtedy, gdy 5 EMA przekroczyło 34 EMA na wykresie dziennym Poszukaj sygnałów SELL tylko wtedy, gdy 5 EMA przekroczyło 34 EMA na wykresie dziennym 1 Kupuj, gdy 5EMA przekroczy 34 EMA na wykresie 1 godziny Umieść długie zamówienia 20 pipsów ABY zamknąć świecę krzyżową 2 Sprzedać, gdy 5EMA przechodzi poniżej 34 EMA na wykresie 1 godziny Umieść krótkie zlecenia 20 pipsów DALEJ zamknąć świeczkę krzyżową. Oryginalny system wymaga spojrzenia na poprzednie wysokie i niskie na wykresach. Ale widziałem, jak niektórzy ludzie wyobrażają sobie wierzchołki i dno, gdy nie ma, więc zdecydowałem, aby warunki wyjścia były mniej subiektywne.1 Stop loss Place początkowe zatrzymanie straty na wysokich obrotach lub niskie dla długich zawodów świecy krzyżowej Dodawanie przystanku końcowego o takim samym rozmiarze co początkowe zatrzymanie 2 Cel zysku Miejsce docelowy zysk 150 pips od wpisu Zdecydowałem się na użycie 150 pipsów, ponieważ s blisko połowa pary kly ATR w ubiegłym roku To ukierunkowanie na osiągnięcie średniookresowych celów paulielli 3 Nowe przejazdy Gdy nowy rozjazd pojawia się w 1-godzinnym przedziale czasowym, a pozycja jest nadal otwarta, wyjdź na otwarcie świecy po crossover świeca. Zanim jednak wycofam się z powrotem do mojej strąki, aby zacząć pracę nad tym systemem, pozwól mi przypomnieć, że te zmechanizowane reguły, które przyszedłem, to tylko bliskie przybliżenie rzeczywistego systemu zaprojektowanego przez Paulaelli. Pamiętaj, że może być kilka rozbieżności tutaj i tam, starając się jak najlepiej zmechanizować pewne reguły, które wydawały się być subiektywne z punktu widzenia skromnego robota. Upewnij się, że uważasz na uwolnienie wyników testów na 14 marca 2017 r. To już w środę. , Chciałbym zachęcić Cię do zgłaszania swoich wpisów do naszego bieżącego Best Trading System dla marca Jak Forex Ninja wspomniał w artykule "You Trade, We Aid", każde pełne zgłoszenie odpowiada 1 darowizny na naszą miłość miesiąca, jest World Vision. Na tym, jeśli Twój system torby korony, będziesz mógł dołączyć do naszej Hall of Fame i oddać 10 do wybranej organizacji charytatywnej zbyt Ain t, że słodki ofertę Czego oczekujesz na Twoje wpisy teraz. bc 34 jest używany przez Raghee Horner, słynną królową BabyPips Powodem używania 34 i 5 jest to, że są one magicznymi numerami Fibonacciego. W prawdziwym świecie strategia zostanie zaprogramowana jako Robopip, a następnie przechodzi przez setki ustawień. Na przykład można spróbować długiej EMA 30, 31, 32, 34 lub 35 To jest 5 opcji. Każdy mógłby spróbować krótkiej EMA 2, 3, 4, 5, 6 lub 7 Jest to 6 opcji. One może chcieć eksperymentować z Take Profit of 100, 115, 130 i 145 To 4 opcje. Mała matematyka z dostępną liczbą opcji daje Ci 5 opcji 6 opcji 4 opcje 120 możliwych kombinacji. Tylko 120 możliwych kombinacji automatycznie uruchomić oprogramowanie do testowania wstecznego, aby sprawdzić, które z nich przynoszą największe zyski z najmniejszym kontem proces optymalizacji strategii calibration. julianht17 ponieważ 34 to liczba fibbonacci. Bardzo prosta i bardzo obiektywna Mój system Może być może sok z niego trochę dodając projekcje Fibula z it. it wygląda jak prosty i łatwy w obsłudze system, lubię to powinno być wysokie, niskie lub zamknięte 5 EMA i 30 EMA. I zgadzam się z większością punktów w tym artykule i jest to wielka bez wątpienia naprawdę wspaniały post bardzo mi się podobało Tu znalazłem wszystko w szczegółach Mam nadzieję, że zobaczymy ten typ posta ponownie na swoim blogu. Dzięki. Przegląd systemu 34 EMA System. Posted 5 lat temu 10 34 PM 13 marca 2017 1 Komentarz. beep beep powitania ludzi Powróciłem z tygodniowego pobytu w mojej podeszwie, w której zgarnąłem numery na systemie crossover 34 paulaelli's EMA Nie tylko przeprowadziłem testy wsteczne od lipca 2017 do lutego 2017, ale mój zaufany procesor jest również gotowy do wypuszczania klas systemów w oparciu o moją strukturę systemów mechanicznych. W ciągu ostatnich ośmiu miesięcy system potrafił wygenerować łącznie 70 transakcji z zaledwie 23 zwycięzcami W tym przedziale czasu wyskoczył zaledwie -2 22 powrót Wciąż, PL nie jest jedynym miernikiem sukcesu systemu, więc spójrzmy na to, jak doszło do innych czynników, jak również. Zgodność 10 20. System może zakończyć się niewielką stratą w ciągu 8 , ale to miało swoje wygrane miesiące W rzeczywistości system nawet chalked 5 54 powrót z największych wygrał handlu w tym przedziale czasu. Its wygraną 32 86 nie robi mnie jednak, a jego utrata smuga z 6 transakcji w grudniu jest nieco alarmujące, przynajmniej w naszej galaktyce Standard. Risk Tolerance 8 20. Ponieważ system generował negatywny powrót, podobnie jak Sproule System, jego stosunek Sharpe'a również był ujemny. Jak wspomniałem wcześniej, nie jest to dokładnie punkt za tolerancją na ryzyko. Jednak w przeciwieństwie do Sproule System, największa rozbieżność systemu 34 EMA Crossover System była nieco bardziej tolerowana na poziomie -3 64, więc postanowiłem nadać mu kilka dodatkowych punktów. Również przeciętny utratę obrotów w wysokości -0 64 prawdopodobnie nie byłby zbyt psychologicznie trudny do opanowania. Newbie - przyjazność 8 10.Przypomocić z systemem do celów testowania wstecznego, muszę przyznać, że przykuwa to już moje oko ze względu na prostotę. Kilka EMA i przystanek zatrzymują się na tyle prosto, prawda. Ale kiedy zacząłem zmechanizować niektóre z jego że zdałem sobie sprawę z tego, że system był zbyt prosty dla własnego dobra Było kilka niejasnych zasad dotyczących wejść i wyjść, które mogłyby sprawić, że ktoś się zdezorientował, więc postanowiłem odliczyć tylko kilka punktów na nowicjuszstwo. Całkowity wynik 26 50. O verall, system zarobił w sumie 26 punktów na 50, ale pamiętaj, że jest to wynik mojej zmechanizowanej wersji paulaelli's oryginalnego 34 EMA Crossover System Jeśli pamiętasz, musiałem dodać kilka szczegółów tu i tam w aby ułatwić mojemu szybkiemu procesorowi wygaszanie numerów. Podczas gdy ten system znosił kilka wycofań i sześcioczęstą stratę, muszę podpalić rekwizyty, co pozwoliło systemowi na regularne blokowanie zysków podczas silnego ruch Wciąż wierzę, że ten system ma kilka obszarów do poprawy Jeśli masz jakieś pomysły, chętnie strzelaj do mnie z tym. Myślę, że bezpiecznie powiedzieć, że nasze poszukiwania systemu Świętego Graala wciąż jest na Świętym Grail system Znajdź cię, musimy. 3 Trasa z otoczeniem 34 EMA 5 EMA. Submitted przez Edward Revy w dniu 17 grudnia 2009 - 17 56. Wiele systemów zaczynają się słowami, na jakiś czas obserwowałem wykresy i nagle pojawił się pomysł w mojej głowie To samo dotyczyło tego jeden dla mnie Patrzę na wykresy, zwłaszcza na średnie kroczące, i wymyślił plan handlowy, aby przewidzieć zbliżające się rynki zbytu. Jest to najwcześniejsza detekcja znanego mi rynku, a ja chcę to dzielić z dzisiaj. W każdej ramce potrzebujemy dwóch średnich ruchów 34 EMA i 5 EMA. Po tym, jak obie średnie ruchy zostały rozbite na chwilę, rynek trwa, zacznij obserwować, jak pierwszy świecznik dotykał średnich ruchów cienia, wszystko liczy się Oto nasz pierwszy kandydat na ekranie z dołu. Jest to pierwszy najwcześniejszy znak, że mogłoby się zdarzyć, że używam słów, ponieważ nie wiemy, co nas czeka. Ale niech idzie krok po kroku. Oto co zobaczysz w prawdziwym czasie. Następnym razem krok jest, aby patrzeć za tym świecznik i zidentyfikować najbliższy huśtawka wysokie i niskie Oba te huśtawki powinny być poza długość odniesienia odniesienia świeca, w tym cienie Świeca referencyjna jest to I ve okrążył w blue. Once znaleźliśmy zarówno huśtawki, rysować poziome linie pomyśleliśmy, jak pokazano na ekranie pod strzałką poniżej. Jaki jest Twój przewidywany zasięg do przodu? Jeśli cena pozostaje w tym obszarze, możesz traktować ją jako ruch związany z zakresem. Zobacz teraz, jakie były rzeczywiste wyniki. Price utrzymuje się w przewidywanym zakresie Dobra prognoza, nie jest to W drodze opuściłem MACD na wykresy tylko dla odniesienia do metody, którą opisałem wcześniej w handlu związanym z zakresem 2. Ale to nie wszystko Możemy pójść dalej i każdy kiedy nowa świeca dotyka zarówno ruchu średniego, możemy zresetować granice zasięgu do nowych wysokich i niskich, używając tych samych reguł. Granice zasięgu mogą się poruszać w górę iw dół podczas każdego nowego ustawienia, jest w porządku. z tych zakresów lub poczekaj pojawia się nowy trend, który należy wymienić. Przy ponownym ustawieniu, zachowaj granice pierwszego zakresu w celu odniesienia, gdy cena w końcu złamie ten poziom, co jest znaczącym osiągnięciem i nowym rozdziałem na nowy trend. Revy. Submitted by Keith w dniu 2 stycznia 2017 r. - 00 21.Jeśli ty i rodzina mają bardzo szczęśliwy nowy rok Dziękujemy za dzielenie się tym trickem, aby przewidzieć rynek na odrębnym rynku Masz tylko kilka pytań.1 Jakie właściwe strategie zalecasz w takim stanie? określić, kiedy okres rozciągu kończy się, a prawdziwy przełom nastąpi przy użyciu RSI, MACD, barów bliskich poniżej MA, itp. Myślę, że jeśli jesteśmy w stanie wykryć rynek rozmaitych, to możemy z niego skorzystać. Dziękuję, Pozdrawiam, Keith. Submitted przez Edward Revy w dniu 14 stycznia 2017 r. - 06 52. dziękuję, Keith. W pewnym zakresie w zakresie używamy naszych zdefiniowanych zakresów granicznych, aby wejść i wyjść z handlu. Możemy również skorzystać z zespołów Bollinger, gdzie możemy z pewnością handlować odbijaniem BB linie Istnieje dobrze znana strategia, która może być downlo adid na nasz system forum bar Gimme. Następnie możemy dodać RSI na górze, i wziąć tylko te branże, gdzie RSI 3 osiągnęła zbyt wysoki poziom przełowie Ponieważ wiemy, że rynek jest w zakresie, aż wybucha, RSI pozwoli złapać momentum Ta sama sztuczka może być wykonana przy użyciu wskaźnika Wiliams R lub Stochastic. A breakout jest ważny, gdy przekracza nasze granice zakresu, a mianowicie nową świecę nie tylko pokes, ale zamyka się poza granicami Wtedy z kilkoma następnymi świecami oczekujemy ponownego testu poziom przełomu, jeśli posiada rynek zamyka poza zasięgiem ponownie, to możemy zaplanować nasze transakcje z tendencją. Ta strategia może pomóc wizualizować pomysł obrotu prawidłowych wyprysków i unikać whipsaw Trading Breakouts z Breakouts. Best pozdrowienia, Edward. Best pozdrowienia , Edwardze.

No comments:

Post a Comment